. Современный маркетинг / Под ред. В.Е.Хруцкого . – М.: Финансы и статистика, 1991. – 256с., ил.
APA
(1991). Современный маркетинг Финансы и статистика https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/eaf61979-3a61-4582-88a5-5a7afabbf4e2
MLA
. Современный маркетинг. Финансы и статистика, 1991. 256с., ил. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.