Общ. ред. и вступит. ст. Е.М.Пеньковой; Ч.Сэндидж, В.Фрайбургер, К. Ротцолл
Басылым қаласы
М.
Баспа
Прогресс
Басылған жылы
1989
Көлемі
630с., ил
Пәндік рубрика
экономика
Ғылыми кітапхананың ББК индексі
33С
Авторлық белгілер
С97
Орналасу түрі
3
Негізгі мәтін тілі
рус
Материал түрі
Мәтін
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Сэндидж Ч.. Реклама: теория и практика / Общ. ред. и вступит. ст. Е.М.Пеньковой; Ч.Сэндидж, В.Фрайбургер, К. Ротцолл . – М.: Прогресс, 1989. – 630с., ил.
APA
Сэндидж, Ч. (1989). Реклама: теория и практика Прогресс https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/42259e01-b850-4ab8-bacf-4cade5cc2881
MLA
Сэндидж, Ч.. Реклама: теория и практика. Прогресс, 1989. 630с., ил. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.