Реклама: теория и практика

Сэндидж Ч.

Реклама: теория и практика : Пер. с англ. В.Б.Боброва

0.00 (0)

Бөлісу
Like
0
Love
0
Insightful
0
Dislike
0

Толық ақпарат

Каталог
Орыс тіліндегі басылым қоры
Басылым түрі
Монография (кітап)
Автор(-лар)
Сэндидж Ч.
Атауы
Реклама: теория и практика
Тақырыпқа қатысты мәліметтер
Пер. с англ. В.Б.Боброва
Жауапкершілікке қатысты мәліметтер
Общ. ред. и вступит. ст. Е.М.Пеньковой; Ч.Сэндидж, В.Фрайбургер, К. Ротцолл
Басылым қаласы
М.
Баспа
Прогресс
Басылған жылы
1989
Көлемі
630с., ил
Пәндік рубрика
экономика
Ғылыми кітапхананың ББК индексі
33С
Авторлық белгілер
С97
Орналасу түрі
3
Негізгі мәтін тілі
рус
Материал түрі
Мәтін

Дәйексөз келтіру

ГОСТ
Сэндидж Ч.. Реклама: теория и практика / Общ. ред. и вступит. ст. Е.М.Пеньковой; Ч.Сэндидж, В.Фрайбургер, К. Ротцолл . – М.: Прогресс, 1989. – 630с., ил.
APA
Сэндидж, Ч. (1989). Реклама: теория и практика Прогресс https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/42259e01-b850-4ab8-bacf-4cade5cc2881
MLA
Сэндидж, Ч.. Реклама: теория и практика. Прогресс, 1989. 630с., ил. Accessed 10 Dec. 2025.

Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!

Оқырмандардың сөрелерінде

Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.

Кітаптан дәйексөздер

Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.

Ұқсас кітаптар

Я готов ответить на ваши вопросы!
bvi.settings.title
bvi.settings.font_size.label
bvi.settings.color_scheme.label
bvi.settings.letter_spacing.label
bvi.settings.speech.label