Ковалев А., Войленко В.. Маркетинговый анализ . – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 176с., ил.
APA
Ковалев, А. & Войленко, В. (1996). Маркетинговый анализ Центр экономики и маркетинга https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/b01071a3-b264-4deb-87e3-43e309f16ca4
MLA
Ковалев, А.И., and В.В. Войленко. Маркетинговый анализ. Центр экономики и маркетинга, 1996. 176с., ил. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.