Оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай ұйымдастырудың жолдары

УРКИМБАЕВА ГУЛЬМАЙРА

Эл. нұсқа
Электронды нұсқа

Оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай ұйымдастырудың жолдары : магистерская диссертация

0.00 (0)

Бөлісу
Like
0
Love
0
Insightful
0
Dislike
0

Толық ақпарат

Каталог
Электронды басылымдар
Басылым түрі
Электронды басылым
Автор(-лар)
УРКИМБАЕВА ГУЛЬМАЙРА
Атауы
Оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай ұйымдастырудың жолдары
Тақырыпқа қатысты мәліметтер
магистерская диссертация
Жауапкершілікке қатысты мәліметтер
Ғылыми жeтeкші:п.ғ.к. Койшигулова Л.Е.
Басылым қаласы
Атырау
Басылған жылы
2017
Көлемі
3,2 мб
Пәндік рубрика
6М010300 – Педагогика и психология
УДК индексі
37+15
Авторлық белгілер
У 81
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
каз
Сигла
ИБО
Материал түрі
Электрондық ресурс

Дәйексөз келтіру

ГОСТ
УРКИМБАЕВА Г.. Оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай ұйымдастырудың жолдары / Ғылыми жeтeкші:п.ғ.к. Койшигулова Л.Е. . – Атырау: , 2017. – 3,2 мб – Режим доступа: . – URL: https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9eac2fb3-7b1d-4663-b7be-826e6391fd53 (дата обращения: 10.12.2025). – Текст : электронный.
APA
УРКИМБАЕВА, Г. (2017). Оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай ұйымдастырудың жолдары https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9eac2fb3-7b1d-4663-b7be-826e6391fd53
MLA
УРКИМБАЕВА, ГУЛЬМАЙРА. Оқу-тәрбие үрдісін оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай ұйымдастырудың жолдары. 2017. 3,2 мб. Accessed 10 Dec. 2025.

Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!

Оқырмандардың сөрелерінде

Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.

Кітаптан дәйексөздер

Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.

Ұқсас кітаптар

Я готов ответить на ваши вопросы!
bvi.settings.title
bvi.settings.font_size.label
bvi.settings.color_scheme.label
bvi.settings.letter_spacing.label
bvi.settings.speech.label