Тұлғалық-бағдарлы оқытудың бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастырудағы дидактикалық мүмкіндіктері
Жауапкершілікке қатысты мәліметтер
Ғылыми жетекші: Сардарова Ж.Ы. педагогика ғылымдарының докторы
Басылым қаласы
Атырау
Басылған жылы
2012
Көлемі
835 мб
Пәндік рубрика
6М010300 – Педагогика және психология
УДК индексі
371
Авторлық белгілер
А62
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
каз
Сигла
ИБО
Материал түрі
Электрондық ресурс
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
АБДИРАХИМОВА .А.А.. Тұлғалық-бағдарлы оқытудың бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастырудағы дидактикалық мүмкіндіктері / Ғылыми жетекші: Сардарова Ж.Ы. педагогика ғылымдарының докторы . – Атырау: , 2012. – 835 мб – Режим доступа: . – URL: https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9ef8be6b-01d1-44ec-a657-1b5fea2bbb11 (дата обращения: 10.12.2025). – Текст : электронный.
APA
АБДИРАХИМОВА, . А. А. (2012). Тұлғалық-бағдарлы оқытудың бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастырудағы дидактикалық мүмкіндіктері https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9ef8be6b-01d1-44ec-a657-1b5fea2bbb11
MLA
АБДИРАХИМОВА, . Тұлғалық-бағдарлы оқытудың бастауыш сынып оқушыларының өзін-өзі бағалауын қалыптастырудағы дидактикалық мүмкіндіктері. 2012. 835 мб. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.