МЕТОДЫ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ

Н. В. Павлов

Эл. нұсқа
Электронды нұсқа

МЕТОДЫ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ

0.00 (0)

Бөлісу
Like
0
Love
0
Insightful
0
Dislike
0

Толық ақпарат

Каталог
Орыс тіліндегі басылым қоры
Басылым түрі
Электронды басылым
Автор(-лар)
Н. В. Павлов
Атауы
МЕТОДЫ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ
Басылым қаласы
Санкт-Петербург
Баспа
СПбГТУ
Басылған жылы
2011
Көлемі
344
Дереккөзінің ISBN-і
978-5-7422-3038-0
Материал түрі
Оқу құралы

Дәйексөз келтіру

ГОСТ
Н. В.П.. МЕТОДЫ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ . – Санкт-Петербург: СПбГТУ, 2011. – 344 – Режим доступа: . – URL: https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9e576749-6f29-45d5-9f45-13ee48fa5ab7 (дата обращения: 10.12.2025). – Текст : электронный.
APA
Н., В. П. (2011). МЕТОДЫ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ СПбГТУ https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9e576749-6f29-45d5-9f45-13ee48fa5ab7
MLA
Н., В.. МЕТОДЫ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ. СПбГТУ, 2011. 344. Accessed 10 Dec. 2025.

Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!

Оқырмандардың сөрелерінде

Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.

Кітаптан дәйексөздер

Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.

Ұқсас кітаптар

Я готов ответить на ваши вопросы!
bvi.settings.title
bvi.settings.font_size.label
bvi.settings.color_scheme.label
bvi.settings.letter_spacing.label
bvi.settings.speech.label