Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар

Баттл Ф., Маклан С.

Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар

0.00 (0)

Бөлісу
Like
0
Love
0
Insightful
0
Dislike
0

Толық ақпарат

Каталог
Қазақ тіліндегі басылым қоры
Басылым түрі
Монография (кітап)
Автор(-лар)
Баттл Ф., Маклан С.
Атауы
Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар
Басылым қаласы
Алматы
Баспа
Ұлттық аударма бюросы
Басылған жылы
2020
Көлемі
444б.
ISBN
978-601-7621-25-4
Пәндік рубрика
Экономика
УДК индексі
338
Авторлық белгілер
Б27
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
каз
Материал түрі
Мәтін

Дәйексөз келтіру

ГОСТ
Баттл Ф., Маклан С.. Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар . – Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2020. – 444б..
APA
Баттл, Ф. & Маклан, С. (2020). Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар Ұлттық аударма бюросы https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/67b74637-5a39-4c6f-a911-ff7c8e6b1384
MLA
Баттл, Ф., and С. Маклан. Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар. Ұлттық аударма бюросы, 2020. 444б. Accessed 10 Dec. 2025.

Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!

Оқырмандардың сөрелерінде

Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.

Кітаптан дәйексөздер

Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.

Ұқсас кітаптар

Я готов ответить на ваши вопросы!
bvi.settings.title
bvi.settings.font_size.label
bvi.settings.color_scheme.label
bvi.settings.letter_spacing.label
bvi.settings.speech.label