Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар
Басылым қаласы
Алматы
Баспа
Ұлттық аударма бюросы
Басылған жылы
2020
Көлемі
444б.
ISBN
978-601-7621-25-4
Пәндік рубрика
Экономика
УДК индексі
338
Авторлық белгілер
Б27
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
каз
Материал түрі
Мәтін
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Баттл Ф., Маклан С.. Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар . – Алматы: Ұлттық аударма бюросы, 2020. – 444б..
APA
Баттл, Ф. & Маклан, С. (2020). Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар Ұлттық аударма бюросы https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/67b74637-5a39-4c6f-a911-ff7c8e6b1384
MLA
Баттл, Ф., and С. Маклан. Тұтынушымен қарым-қатынас менеджменті: ұғымдар мен технологиялар. Ұлттық аударма бюросы, 2020. 444б. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.