Негізбаева М.. Организация маркетинговых коммуникаций в СМИ . – Алматы: Қазақ университеті, 2011. – 150 с – Режим доступа: . – URL: https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/3e15b59d-dc1f-4b9c-b9a0-54214ffb41c2 (дата обращения: 10.12.2025). – Текст : электронный.
APA
Негізбаева, М. (2011). Организация маркетинговых коммуникаций в СМИ Қазақ университеті https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/3e15b59d-dc1f-4b9c-b9a0-54214ffb41c2
MLA
Негізбаева, М.О.. Организация маркетинговых коммуникаций в СМИ. Қазақ университеті, 2011. 150 с. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.