Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя
Жауапкершілікке қатысты мәліметтер
Пер. с англ. В. Рубинчик
Басылым қаласы
Минск
Баспа
Попурри
Басылған жылы
2019
Көлемі
336с
ISBN
978-985-15-4338-6
Пәндік рубрика
Экономика
УДК индексі
33
Авторлық белгілер
Д81
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
рус
Материал түрі
Мәтін
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Дули Р.. Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя / Пер. с англ. В. Рубинчик . – Минск: Попурри, 2019. – 336с.
APA
Дули, Р. (2019). Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя Попурри https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/089d1944-07f2-4068-860b-6f947229deda
MLA
Дули, Р.. Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя. Попурри, 2019. 336с. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.