Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции
Басылым қаласы
Москва
Баспа
ИНФРА-М
Басылған жылы
2024
Көлемі
180 с.
ISBN
978-5-16-009856-2
Құны
4950
Пәндік рубрика
Экономика
УДК индексі
338+6П8
Авторлық белгілер
С14
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
рус
Материал түрі
material.monography
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Садриев Д., Андрианова Н.. Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции . – Москва: ИНФРА-М, 2024. – 180 с..
APA
Садриев, Д. & Андрианова, Н. (2024). Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции ИНФРА-М https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/cd4dcf5d-e191-47bb-bba4-5dd7b6015a80
MLA
Садриев, Д.С., and Н.В. Андрианова. Методические основы формирования маркетинговых каналов распределения готовой продукции. ИНФРА-М, 2024. 180 с. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.