Study of gamification technology as a way to organize foreign languages education at school
Тақырыпқа қатысты мәліметтер
Магистерский проект
Жауапкершілікке қатысты мәліметтер
Ғылыми жетекші – п.ғ.к. Абдол Э.Д.
Басылым қаласы
Атырау
Басылған жылы
2025 ж
Көлемі
28,3 мб
Пәндік рубрика
7М01703-Шетел тілдері және мәдениетаралық коммуникац
УДК индексі
4И
Авторлық белгілер
Ж11
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
eng
Сигла
ИБО
Материал түрі
Электрондық ресурс
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
ЖУНУСОВА А.М.. Study of gamification technology as a way to organize foreign languages education at school / Ғылыми жетекші – п.ғ.к. Абдол Э.Д. . – Атырау: , 2025 ж. – 28,3 мб – Режим доступа: . – URL: https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9fab6a69-f70b-4e3f-9d58-ce74b924cc18 (дата обращения: 10.12.2025). – Текст : электронный.
APA
ЖУНУСОВА, А. М. (2025 ж). Study of gamification technology as a way to organize foreign languages education at school https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9fab6a69-f70b-4e3f-9d58-ce74b924cc18
MLA
ЖУНУСОВА, АКТОРГЫН. Study of gamification technology as a way to organize foreign languages education at school. 2025 ж. 28,3 мб. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.