ВОСПРИЯТИЕ БРЕНДОВ И СТРАТЕГИИ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ
Басылым қаласы
Москва
Баспа
Издательский дом Высшей школы экономики
Басылған жылы
2017
Көлемі
208
Дереккөзінің ISBN-і
978-5-7598-1676-8
Материал түрі
Мәтін
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Н.В. А.О.П.. ВОСПРИЯТИЕ БРЕНДОВ И СТРАТЕГИИ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ . – Москва: Издательский дом Высшей школы экономики, 2017. – 208 – Режим доступа: . – URL: https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9e5b521a-a39f-48b2-b8ff-0c48c0a34639 (дата обращения: 10.12.2025). – Текст : электронный.
APA
Н.В., А. О. П. (2017). ВОСПРИЯТИЕ БРЕНДОВ И СТРАТЕГИИ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ Издательский дом Высшей школы экономики https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9e5b521a-a39f-48b2-b8ff-0c48c0a34639
MLA
Н.В., Антонова. ВОСПРИЯТИЕ БРЕНДОВ И СТРАТЕГИИ ПОТРЕБИТЕЛЬСКОГО ПОВЕДЕНИЯ. Издательский дом Высшей школы экономики, 2017. 208. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.