Мектептегі информатиканы оқытуды ұйымдастыру тәсілі ретінде геймификация технологиясын зерттеу
Тақырыпқа қатысты мәліметтер
диссертация
Жауапкершілікке қатысты мәліметтер
Майлыбаева А.Д.
Басылым қаласы
Атырау
Басылған жылы
2024
Көлемі
50 б.
Пәндік рубрика
Информатика
УДК индексі
518
Авторлық белгілер
А52
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
каз
Сигла
ИБО
Материал түрі
Мәтін
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Аманжолқызы Ж.. Мектептегі информатиканы оқытуды ұйымдастыру тәсілі ретінде геймификация технологиясын зерттеу / Майлыбаева А.Д. . – Атырау: , 2024. – 50 б – Режим доступа: . – URL: https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9e2f10ed-b384-4af8-8706-cff0f8d2cb39 (дата обращения: 10.12.2025). – Текст : электронный.
APA
Аманжолқызы, Ж. (2024). Мектептегі информатиканы оқытуды ұйымдастыру тәсілі ретінде геймификация технологиясын зерттеу https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/9e2f10ed-b384-4af8-8706-cff0f8d2cb39
MLA
Аманжолқызы, Ж.. Мектептегі информатиканы оқытуды ұйымдастыру тәсілі ретінде геймификация технологиясын зерттеу. 2024. 50 б. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.