Стратегия построения брендов компании в нефтегазовой индустрии: теория и практика
Тақырыпқа қатысты мәліметтер
Магистерский проект
Басылым қаласы
Атырау
Басылған жылы
2018
Көлемі
44б.
Пәндік рубрика
экономика
УДК индексі
339
Авторлық белгілер
К29
Орналасу түрі
2
Негізгі мәтін тілі
рус
Материал түрі
Мәтін
Басылым мазмұнының түрі
Магистерский проект
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Катренов Ж.. Стратегия построения брендов компании в нефтегазовой индустрии: теория и практика . – Атырау: , 2018. – 44б..
APA
Катренов, Ж. (2018). Стратегия построения брендов компании в нефтегазовой индустрии: теория и практика https://www.atyrau-edu.kz/fund/show/22c99b05-3875-4dc3-af2d-9419bc5f4cb4
MLA
Катренов, Ж.С.. Стратегия построения брендов компании в нефтегазовой индустрии: теория и практика. 2018. 44б. Accessed 10 Dec. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.